Måndag - fix och trix

     2011-06-06 @ 21:27:29


Det har blivit en del fixade runt huset i helgen. 2 av 3 uteplatser är nu skrubbade och utemöblerna är utplockade och rengjorda. Idag fixade jag på verandan på förmiddagen och sen blev det ju ett besök för att köpa blommor. Denna fina Dahlia pryder nu bordet på verandan :)



Längs med ena längan (numera inredd) fanns det förr en rabatt med  några pinniga växter. Mannen grävde upp dem och la sten istället. Idag piffade jag till det med krukor o blommor :)

Denna veckan bjuder på en massa skoj... klädesparty, grillkväll med vänner och student. Imorgon tror jag nog att jag och lill-prinsen ska ta en runda till mitt jobb... måste ju börja vänja mig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0