Onsdag - tråk tråk tråk

     2011-06-29 @ 21:32:19
Idag har varit en riktigt gnälledag och sonen har sovit 4 !!! ggr. Vet inte om det har varit värmen som tagit musten ur honom. Vi invigde lilla bassängen idag och han tyckte att det var spännande. Han satt i skuggan i poolen utan kläder, men då skulle han krypa ur den. Sen satte jag kläder på honom... då skulle han krypa i den... jaja... måste inhandla en UV-dräkt så att han kan krypa i och ur bäst han vill.



Vi åt kvällsmat ute på verandan... mumsig Quinoa-sallad med ugnsbakad lax till mig och tonfiskröra och macka till lill-prinsen. Riktigt härligt väder och jag har minsann fått lite färg idag.


Multitasking på hög nivå... stå upp OCH dricka vatten... inte alla som kan det ;)

Tack Malin och Anouk för mysig dag igår under trädet. Lill-prinsen var ju en liten ängel, men det har han tagit igen med råge idag vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ooh, tack för att du sa till! Jag kikade då hon dragit de första vinnarna och då var jag inte med, men oj vilke tur!! Kramar :D

2011-06-30 @ 15:13:58
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0