Tisdag - måsten

     2011-03-29 @ 08:45:23
Idag var det tänkt att jag och lill-prinsen skulle köra in till stan och shoppa vårblommor och storhandla på Maxi, men jag har definitivt ingen ork för det idag. Istället blir det en hemmadag, med städ och disk på schemat. Ska se ifall vi kan svänga ihop nån kvällsmat på det vi har hemma, annars får mannen komplettera på vägen hem. Jag tänker göra ett nytt försök imorgon att komma iväg och handla.

Jag ska fota gårdagens kreationer oxå lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska bli kul att se foto från igår.

2011-03-29 @ 11:17:09
Postat av: malin

skönt med hemmadagar ibland :)

2011-03-29 @ 16:36:40
URL: http://mammalijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0