Torsdag - mums mums

     2011-03-03 @ 10:35:16
Igår gjorde jag pinjenötsbiffar med fetacreme och det var helt fantastiskt gott. Här hittar ni receptet :) Jag gjorde dem utan vitlök och så hade vi ångkokta potatis- och morotsbitar till.

Idag gick vi upp tidigt och lämnade bilen för service. Mannen ska sluta tidigare idag så vi kan hämta den i eftermiddag. Ikväll ska jag iväg till en av Rookiemammorna på Me&i-party och lill-prinsen ska vara hemma med sin pappa. Det ska bli väldans skönt att få lämna hemmet + att jag ska åka alldeles själv.

Annars är det ta hand om hemmet som står på schemat (vilket det gör varje dag) och sen får det bli en tur på cykeln... jag måste verkligen få upp flåset lite. Min tanke är att i veckorna, en gång om dagen, antingen cykla på motionscykel eller gå 1-timmesrundan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0