Fredag - 9

     2011-05-20 @ 20:57:11
Idag blir vår allra finaste unge 9 månader. För 9 månader sen låg en väldans utsliten nybliven mamma i en säng på BB med sina allra finaste pojkar vid sin sida. Jag kunde inte ens gå på toaletten själv utan att vara nära att svimma. Morgonen därpå tog de mitt hb, som var 82, sen fick jag blod på kvällen. Om en månad ska jag själv ge blod för första gången... känns bra att få ge tillbaka :)

Nåväl, vår älskade lill-prins hittar på nya saker varje dag och det är så härligt att få vara hemma med honom. Den 8 augusti börjar jag jobba och även om jag tycker att det ska bli jättekul, så bävar jag lite inför att inte vara hos min lille kille.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken avd blir det på eller det är hemligt?;) Albin ska skolas in ngn gång under hösten!kram

2011-05-23 @ 13:59:17
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0