Torsdag - buzzning

     2011-05-26 @ 10:01:38
Denna månaden kom jag med i en buzzador-kampanj för Loppi.se. På loppi.se kan du sälja och köpa nya och begagnade leksaker/kläder/barnvagnar/spel etc. Jag är helt för det här med att ärva/köpa begagnat, trots att jag själv växt upp med att ärva allt från min 19 månader äldre syster. Lill-prinsen har ärvt massor av kläder och saker från sina kusiner och jag hoppas att kommande kusiner kan ärva av honom.

På Loppi.se kan du välja om du vill ha en annons till ett fast pris eller auktion. Om du vet att varan du vill sälja är väldigt populär, så passa på att göra en auktionsannons.

Det var enkelt att lägga in en annons förutom att jag upptäckte ett stavfel när jag skulle granska den. Då gick jag tillbaka och ändrade, men det ändrades inte på slutet. Jag försökte några ggr, men gav tillslut upp och gjorde om hela annonsen.

Jag la ut min annons vid middagstid och vid 17 fick jag ett mail från en intresserad. Smidigt :)

Vill du oxå bli buzzador och få hem gratisprodukter att prova och berätta om för dina vänner? Gå in här och anmäl dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0