Söndag - nackdel

     2011-05-08 @ 21:38:56
Nackdelen med att ha en massa inspiration till att göra grejer här hemma, är ju att det inte blir så mkt datortid... så bloggen har blivit lite lidande. Jag har tagit hand om vårt hem och igår var jag och lill-prinsen hos min kusin som konfirmerats. Vi spenderade 5 timmar hos min faster och vi hade jättetrevligt. Lill-prinsen charmade alla och var på sitt allra bästa humör. Idag har vi fortsatt med hemmet och haft majbål+korvgrillning med grannarna på kvällskvisten.

Veckan som kommer bjuder på besök hos min MaryKay och hennes fina lilla bebis, dessutom blir det ett besök till Växjö till helgen för att fälla lite träd.

Är det nån som vill hitta på nåt så är det bara att hojta :)

Kommentarer
Postat av: malin

Jag vill ge dig din present ju! :) Vi får boka dag för en mammafika så du kan få den. Kanske en dag i nästa vecka?

2011-05-09 @ 09:37:44
URL: http://mammalijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0