Tisdag - mmm

     2011-05-24 @ 21:22:14

mms_img59876 (MMS)

Nu sitter jag skönt i soffan och sippar på en cider som stått i kylen väldans länge. Trodde att den skulle vara sötsliskig, men den smakade underbart, persika med en gnutta vanilj *mums* Jag och lill-prinsen hade en mysig halvdag i stan, lunch på Subway och sen shopping på Lindex och KappAhl. Det måste finnas många barn som har storlek 80, för det var väldigt urplockat i just den storleken. Men jag lyckades knåpa ihop lite på Lindex och använde min 100krs rabatt :), dessutom blev det 3 kortärmade bodys från KappAhl. Kvällen har spenderarat i lill-prinsens rum med att sätta upp rullgardin och gardinstång. Nu ska jag bara hämta hem min symaskin från svärmor, så blir det gardinsömnad oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0