Fredag - fynd

     2011-11-25 @ 19:33:18
Idag blev det en sväng till stan... behövde inom systemet för att inhandla en ingrediens till en av nyårsattiraljerna. Lill-prinsen satt i vagnen och Booooo-ade åt alla lastbilar, bussar och bilar. Inne på Borett gjorde jag världens fynd. Jag har funderat på att införskaffa en lite finare vardagsservis... är lite trött på de beiga tallrikarna från IKEA, och idag sprang jag på dessa fina rosa. De kostade 20kr för en assiett och 30kr för en tallrik, så jag slog på stort och köpte 6 av varje :)


Kommentarer
Postat av: Bess

Vilka superfina! Ett riktigt klipp! Booo;a till G från mig! Kram

2011-11-26 @ 08:14:50
URL: http://delikatesses.blogg.se/
Postat av: Pia

Jättefina tallrikar, har också tittat på dem men inte handlat ännu...

2011-11-26 @ 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0