Tisdag - lugnt

     2011-11-15 @ 09:26:58
Träffade sjukgymnast igår som konstaterade att jag var rörlig i ryggen, men har problem med att böja den. Jag fick lite övningar med mig hem och sen ordinerade han att jag skulle vila ryggen + röra på mig (gå). Så, jag är hemma från jobbet idag och imorgon, ryggen är bättre men inte helt bra. Lill-prinsen är på förskolan och hämtas hem av svärmor.

Jag försöker få tiden att gå genom att ömsom ligga i soffan, sitta lite vid datorn, ligga i soffan, plocka lite här hemma, ligga i soffan, läsa lite bok etc. Tanken är att jag ska jobba på torsdag, tror att det ska funka eftersom jag känner att ryggen blir bättre. Men jag måste vara väldigt restriktiv med lyft och inga häftiga rörelser, annars kanske det kommer tillbaka igen... och det vill vi INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0