Tisdag - produktiv

     2011-11-15 @ 14:19:55
Igårkväll gjorde jag en liten lista på små och stora projekt som jag ska ta mig för i framtiden. Jag tänker ofta att det ska jag göra, men sen glömmer jag bort vad det var. Så det bästa för mig nuförtiden är att skriva en lista och sedan bocka av.

En grej som jag kunde bocka av redan idag var att beställa en ny almanacka från personligalmanacka. Jag har beställt därifrån sedan de först öppnade och jag är jättenöjd med deras almanackor. De senaste åren har man kunnat lägga dit sina egna foton på fram och baksidan och det tycker jag är superbra. Denna gången valde jag att göra en liten istället för mellan som jag brukar ha.



Idag har jag även försökt knåpa ihop ett schema inför våren, får se om min schemakollega gillar min variant. Om inte så är det kanske en hjälp på traven i deras schematänkande :)

Nu har jag precis vilat en stund för att vara fit for fight till lill-prinsen kommer hem, men det verkar som att han ska vara iväg lite till. Svärmor ringde och frågade om hon fick ta med honom på besök hos gamlafarmor, så jag får se när han kommer hem :)

 


Kommentarer
Postat av: Bess

Viljen fin header du gjort! Hoppas ryggen känns bättre! En stor kram

2011-11-15 @ 23:34:46
URL: http://delikatesses.blogg.se/
Postat av: Pantouf

Men vilken tjusig header!:D

2011-11-16 @ 11:08:00
URL: http://pantouf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0