Torsdag - nya fynd

     2011-11-10 @ 18:21:58

I fredags innan jag åkte till Växjö gick jag inom Borett. Där hittade jag denna fina pepparkaksburk. Skålen med lock hittade jag på Village på Samarkand, den är från märket Serholt. Jag gillar deras gamla stil skarpt. Skålar på fot eller skålar med lock är lite av en fetisch hos mig. Om jag räknar efter så har jag 11st.

Ni kan försöka ignorera kontakten i bakgrunden. Denna hylla användes till micron innan den havererade för x antal månader sen.


Här har ni mina fina hyllor i köket. Den ljusrosa lilla skålen bredvid fotona köpte jag på Lagerhaus i Växjö. Keramikskålen bredvid lyktan längst upp har jag fått av min mamma. Där är linneor på den, för att matcha mitt mellannamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0