Fredag - digster

     2011-10-14 @ 13:43:00

Som buzzador har jag fått möjlighet att prova DIGSTER. På Digster kan du hitta spellistor för olika tillfällen. du kan fylla i din musikprofil och låta experterna sätta ihop en lista till dig.

När jag tackade ja till erbjudandet tänkte jag inte på att jag inte har Spotify, så jag har inte kunnat använda denna tjänst. Men jag vill jättegärna dela med mig av erbjudandet till alla därute.  

1. Gå in på digster.se, klicka på Skapa musikprofil.
2. Väl om du vill logga in via facebook eller inte.
3. Klicka på registrera dig.
4. Fyll i dina uppgifter och ange koden buzzador.

Här kan du läsa mer om Digster


DIGSTER ger dig Spotify playlists, WiMP playlists och spellistor till iTunes. Digster drivs av Universal Music som är världens största musikbolag. Musiken på Digster kommer däremot från alla bolag. Digster finns också på Facebook.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0