Onsdag - verkligheten?

     2011-10-05 @ 21:34:01
Då har den kommit... verkligheten. I måndags började lill-prinsen på förskolan och vi jobbar båda 2. Än så länge tycker jag att det går över förväntan. I söndags gjorde vi upp matlista för veckan och jag och lill-prinsen var och handlade. På mannens begäran skrev jag upp i kalendern vem som lämnar och hämtar på förskolan. Jag är bra på att hålla sånt i huvudet, inte han. Innan vi lägger oss brukar vi oxå prata om kommande dag. Måste säga att vi är ritkigt bra på det här med verkligheten :)

Det känns väldigt bra att bara jobba 75% nu, känns som att man får mer tid med lill-prinsen och med hemmet. Jag slutar tidigt 2 dagar och börjar sent 2 dagar... fredagar rullar.

Jag får återkomma om några veckor så får vi se om jag är lika positiv då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0