Fredag - en lång

     2012-04-06 @ 19:28:04

Idag har det varit en lång dag som har gått väldans fort. Lill-prinsen sov förmiddag och då passade jag på att ta lite egentid och bara vara + att jag provade lite bröllopsfrisyrer. Blev sådär, så jag tänkte prova en ny imorgon. På söndag är det ju dax att åka till Halmstad och gå på bröllop *längtar*.

Vi har spenderat hela eftermiddagen och halva kvällen uppe hos svärföräldrarna och firat påsk. Ätit gott, letat efter ägg och myst med lillkusinen. Det lär väl inte orkas nån kvällsmat härhemma, kanske en macka lite senare.

Jag fick tillbaka lite mammakläder av svägerskan, så om nån behöver låna så finns de här hemma. Här verkar det ju inte bli några bebisar iallafall. Om det nu var nån som läste in en ton av bitterhet i den meningen så hade ni alldeles rätt. Men på söndag blir det vin... så då försöker jag släppa den bitterheten ;)

Lagom till påsk kom det gula garnet till min brevlåda så nu är det den stora filten som det virkas på igen. Ikväll ger jag mig på den oranga randen och är väldigt nöjd med att jag blev klar med den gula igårkväll. Virka är bra, både mot den ena och det andra.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du kommer på nån fin frisyr. Här blir det det gamla vanliga = tråkigt nedsläppt. Men men.. Förstår bitterheten =/

2012-04-06 @ 19:42:39
Postat av: Maria

<3

2012-04-07 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0