Söndag - med facit i hand

     2012-04-22 @ 09:43:35
Med facit i handen skulle jag stannat hemma från jobbet i torsdags, men det är ju lätt att vara efterklok. Kände mig kymig redan på onsdagkväll och det blev värre under torsdagen. Strax innan jag skulle köra hem fick jag sån feberfrossa så jag skakade okontrollerat. Världens bästa svärmor hämtade Lill-prinsen så att jag bara kunde köra hem och lägga mig. Tajmingen var ju inte den bästa eftersom jag skulle resa till Stockholm i fredags.

Men i fredagsmorse kändes det bättre så jag åkte iväg och fick sällskap av tiny i Alvesta. Förkylningen och hostan kom som ett brev på posten under dagen och den håller i sig. Vår fina bess blev väldigt överraskad när vi kom och vi har haft det mysigt här uppe. Jag tror till och med att det har varit bättre för mig hatt vara här än hemma. Där hemma hade jag inte vilat fullt så mkt, tror nog att min fina lilla gosse hållt mig aktiv.

Idag står det shopping på schemat och ikväll tar vi tåget hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0