Måndagen - födelsedagen

     2012-01-02 @ 20:18:52
I fredags var det ju min födelsedag och jag spenderade den med nära och kära. Dagen började med att lill-prinsen sov till klockan 7, kändes väldans bra eftersom han brukar vakna vid 6. Jag fick paket innan mannen begav sig till jobbet. Det var en extern hårddisk så att jag kan spara alla mina bilder :)

Jag och lill-prinsen åkte sedan till Hässleholm där jag blev ompysslad hos frissan och lill-prinsen kollade på bilar utanför fönstret med Storasyster. Vi lunchade på Thairestaurang, shoppade på systemet och kramades med Mamsen innan vi åkte till Pappsen & Frugan för fika. Dagen avslutades med pizza hemma med mannen och lill-prinsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0