Onsdag - funkar?

     2012-01-11 @ 19:49:32
Nej, här funkar snart ingenting. Svärfar ligger på sjukhus och är riktigt dålig. Mannen, svärmor och svägerskan åkte igår de 60 milen för att vara med honom. Idag är det sämre än igår och jag och lill-prinsen är kvar här hemma, även svågern åkte upp idag. Som om oron för svärfar inte var nog så beslutar sig pannan för att stanna och jag upptäcker inte det förrän strax innan lill-prinsen ska sova. Så det var bara att ställa in element på hans rum och bylsa på mig själv en massa kläder. Imorgon efter jobbet packar vi pick och pack och flyttar upp i svärföräldrarnas hus.

I måndags började jag mitt "nya" liv... inget godis i veckorna... jag har hållt det hittills, men mitt inre skriker efter chips, godis, läsk dyl. Blä för att må dåligt :(

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni ska veta att vi tänker på er och skickar många kramar! Hör av er om det är något. Kramar

2012-01-11 @ 20:23:25
Postat av: Madde

kram<3

2012-01-13 @ 15:35:01
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

åååh vad jobbigt. :( Styrkekramar

2012-01-16 @ 08:27:58
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0