Tisdag - Emil

     2012-01-03 @ 21:07:10
Utanför viner Emil och här sitter jag med raggsockar på och unnar mig ett glas Deidesheimer Herrgottsacker och en skål med Double cheese & chili (som blev över efter nyår). Mannen min är iväg och jobbar på nya förskolan (nån som är förvånad?) och lill-prinsen sover gott.

Ikväll fick jag en idé om en sak jag ska pyssla med. Som vanligt vill jag sätta igång direkt, men jag lär inte komma in till stan förrän på lördag... så jag får sätta mig på händerna några dagar. Jag hoppas iallafall att det blir lika bra som jag tänkt mig i mitt huvud... ni kommer att få se det färdiga resultatet sen :)



Åter till mitt vin och något inspelat på boxen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Spännande med nya pysselidéer! Jag är själv alltid så otålig att det är svårt att vänta på att få sätta igång...

2012-01-06 @ 18:33:15
URL: http://denvassastekniven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0