Onsdag - ris och ros

     2012-07-18 @ 08:35:55
Igår spenderade vi förmiddagen på Andy´s med anouk & knodden. Barnen hade superroligt, knodden var lite vågligare än lill-prinsen. Men det blev en hel del klättrande, åkande, cyklande och hoppande, även bollhavet fick några besök. Själva Andy´s var helt ok, men personaltätheten var inte deras bästa. Det var en ensam kille fram till kl 12, då skulle han sköta entrékassan, matkassan och göra mat. Kön ringlade sig ganska lång + att det tog hiskeligt lång tid. Anouk var smart nog att köpa mat innan kön startade, även barnen fick mat. Men jag blev hungrigare och hungrigare och strax efter 12 ställde jag mig i kön och det tog 35 minuter innan jag fick mat.

dagens ris går till Andy´s personalschemaläggare och föräldrar som låter sina barn springa vind för våg medans de pratar med sina vänner. Dagens ros går till anouk som hade hand om båda barnen medans jag stod i matkö, du är min hjälte :)

Älskade lill-prinsen somnade innan vi var ute på motorvägen och berättade på kvällen för sin pappa allt han hade gjort under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0