Söndag - miniformat

     2012-07-15 @ 07:03:24

Jag har haft förmånen att buzza TUC mini snackies. Innan har jag endast provat deras stora kex och har fått ett positivt intryck av dem.

Nya TUC Mini Snackies är det enkla och smakfulla kexet som passar dagens aktiva livsstil. TUC Mini Snackies kombinerar en salt och krispig konsistens med en smältande känsla i munnen.

Samtidigt som jag tagit med påsar och gett vänner så passade jag på att göra det lite roligare när jag hade vänner på besök. Jag gjorde en fantastisk räkröra som jag la på de lättsaltade kexen. De andra smakerna, cheese och sourcream&onion, fick vara lite tilltugg till avokade&mango salsan. Kexen är perfekt storlek att ha som tilltugg. Du får plats med hela i munnen på en gång och riskerar inte att det går sönder och kladdar ner när du biter i det.



Kexen med cheese-smak har fått dålig kritik av mina provsmakare, medans sourcream&onion fallit dem i smaken. Jag kommer garanterat att köpa de lättsaltade nästa gång jag ska göra tilltugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0