Tisdag - estelles dag

     2012-05-22 @ 10:43:36
Igår innan TAKK-kursen hann jag med lite ärenden på stan, är ju inte där så ofta nuförtiden när man bor på landet. Fixade 1års present till Semlans lillasyster och hittade en keps till lill-prinsen.

För nån vecka sen provade lill-prinsen kepsen han fått ärva av Bellis. Han var ute med sin pappa men öppnade plötsligt dörren och kom in och sa besss, taktoooor och pekade på sin röda keps. Jaha, han ville ha en keps med traktor på, oväntat ;). Igår hittade jag en blå keps med bilar på, för nån med traktor har jag inte hittat. När han provade den imorse så blev han jätteglad. Båååå, bilar var ord som kom ur munnen på honom.

Jag har lärt mig massa tecken på TAKK-kursen och har övat dem här hemma. Rätt vad det var gjorde lill-prinsen tecknet för blå (hans favoritfärg), sedan för svart och sedan för ordet bra. Underbara unge, han är verkligen som en svamp just nu :)

Igårkväll fick jag värsta feberfrossan så idag ligger jag nedbäddad i soffan och kollar på inspelade program. Tänkte roa mig med prinsessdopet senare och vila vila vila så jag är lite piggare när jag ska hämta lill-prinsen från förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0