Onsdag - om man skulle ta och...

     2012-09-19 @ 15:32:51
...virka lite kanske. I våras började jag på ett virkprojekt som ännu ej är avslutat, det har legat lite på is i några månader. Men det hade ju varit roligt om filten är färdig tills bebis tittar ut, så nu får jag kanske sätta igång igen. Min tanke från början var att det skulle bli 4 ränder av varje färg, men nu är det 5 som gäller. Det är inte alls mycket kvar endast 2 färger + lite på en tredje.
 
Vem vet, denna bebisen kanske uppskattar att ha filt på sig, det gjorde aldrig lill-prinsen och han gör det fortfarande inte. Visar er bilder på det färdiga resultatet senare (förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej hej!! Tänkte bara säga att det är en ny gravidgrupp nu för kristianstadstrakten med bf dec-jan-feb... Vi ska på mammafika på andy's den 28/10 kl 14, jag tänkte ta med Alice också så hon får leka. Tänkte bara säga eftersom ni också väntar tillökning, så du (och familjen) är hjärtligt välkommen att följa med!

2012-10-20 @ 22:26:59
URL: http://Motherofalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0