Torsdag - växer så det knakar

     2012-09-13 @ 07:19:21
Här har det inte hänt nåt på länge vilket blir resultatet av heltidsarbete och en mkt trött blivande 2barnsmor. Hemmet fallerar och jag bara längtar efter att få lägga mig på soffan om kvällarna. Men då och då får jag en energiboost och fixar lite, för att sedan dippa totalt. Bjuder er på en magbild från igår... vecka 21 nu ju :)
 
I helgen var jag på VÄLA+IKEA med mamsen och storasyster. Vi letade klänning till mig eftersom det stundar bröllop för underbara vänner nästa helg. Hittade en i en underbar butik med en massa olika klänningar. Mango hette butiken och den har jag aldrig varit i innan, men jag kommer definitivt att gå tillbaka dit. Vi hann även med en sväng inom IKEA och köpte ny säng till lill-prinsen. Han tyckte att det var konstigt att byta säng men har vant sig nu. Det där med att bebisen ska ha hans gamla säng sen går inte riktigt in.

Kommentarer
Postat av: Marie

Mys med mage! Fin är det dessutom :-)
Kanske borde börja fundera på vad man ska ha på sig..

2012-09-13 @ 08:35:34
Postat av: Anonym

Samhällsproblem, vi vet att de finns och ändå finner vi oss i dem!

"Nedtystad" är ett precis nystartat projekt där problemen ska fångas upp i bild, då det är viktigt att folk ser och inte bara hör.

** Behöver nu Eran hjälp att försöka komma på vilka samhällsproblem som finns! Kom gärna med ett förslag eller två.

Kram
http://nedtystad.blogg.se/2012/september/nedtystad.html#comment

2012-09-16 @ 19:20:17
URL: http://nedtystad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0