Måndag - blingo

     2013-04-08 @ 13:07:19

Trodde knappt att det var sant när jag tittade på klockan när vi vaknade imorse och det stod 07.51. Kan inte minnas när jag sist sov så länge. Dessutom har lillan bara vaknat för mat en gång inatt :)

Idag bjuder dagen på sol, vi har varit inne och gjort lite måsten på förmiddagen. Vi får nog ta en liten promenad senare efter nästa lillan-mål.

Ikväll ska jag och lillan iväg på blingo-party. Det ska bli skoj att äntligen få se kollektionen i verkligheten.

I lördags blev lillan 2 månader, tiden springer iväg och hon är så med hela tiden. Ler, tittar och pratar mycket med oss.


Kommentarer
Postat av: Linn

Men så otroligt söt hon är!
Och vilken härlig gest hon gör med fingrarna. En blivande hårdrockare kanske? :)

Ja, visst springer tiden iväg när man har barn. Jag tyckte inte det var länge sedan mina var så där små och plötsligt skulle dom flytta hemifrån, dom tre äldsta inom loppet av en vecka dessutom!

Vad är blingo? Jag måste ha legat bakom en mossig sten i skogen dom senaste åren för jag hänger inte alls med på allt nytt!

Kram
Linn

2013-04-09 @ 10:53:51
URL: http://www.linnidag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0