Torsdag - frisk?

     2013-02-21 @ 08:44:00

Lill-prinsen har varit hemma hela veckan och det är verkligen en omställning att ha 2 barn att ta hand om. Iofs har det bara varit nån timme åt gången som jag varit själv och vi tränar på att hitta våra nya rutiner. Sen är det ju lite annorlunda att ha en sjuk kille hemma än en frisk.
Igår var Lill-prinsen hos farmor o farfar några timmar och jag & lillan passade på att köra till stan och göra några ärenden. På eftermiddagen fick jag en lång sovstund med Lill-prinsen medans lillan hängde med farmor & farfar. Vilken lyx att få sova bredvid min fina kille :).

Jag har fått tillbaka lite virklust och har börjat med en kofta till lillan. Måste beställa hem mer garn idag tror jag, får kolla över det när jag inte har famnen full av barn ;). Här kan ni hitta mönstret till den finfina koftan.
 

 

Man hinner inte så mkt som man skulle vilja, men när lillan är nöjd med att sova i vagnen (vilket inte händer så ofta) så har jag som mål idag att plocka undan här hemma. Det är lite roligt hur man ändras med åren... innan hatade jag att städa, men nu kan jag tycka att det är befriande att göra det. Tro nu inte att vi har gått och blivit pedanter ;), jag och mannen är väldigt slarviga båda 2 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0