Fredag - insnöad

     2013-01-11 @ 09:15:00
Nej, så mkt snö har det inte kommit här. Men jag är helt insnöad på att virka för tillfället. Började leta mönster för att virka en hjälmmössa som bebis kan ha på BB, men jag hittade så mkt annat. Hittintills har jag virkat 2 mössor, 2 hättor och 1 par tossor till bebis. Lill-prinsen ville också ha en mössa, så även det har jag virkat.
 
Mössa och tossor till bebis i cerise och aprikos
 
Mönstret på mössan har jag hittat hos Mest virkat och mönstret till tossorna finns hos Cecilia. Jag har även gett mig in på dessa hättor och de är ruskigt snabbvirkade. Visar er färdiga resultat senare när snörena är på plats.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0