Måndag - ny

     2013-01-21 @ 08:52:40

Då var det ny vecka igen och denna är ovanligt blank i kalendern. Det enda som är inplanerat är blingo-party på lördag hos Storasyster. Men jag hoppas på en dejt med fin vän och mkt vila och förberedelser.
I torsdags blev lill-prinsen magsjuk så lördagens planer att gå på kalas fick ställas in. Som tur är har inte vi andra blivit dåliga och det tackar jag allra ödmjukast för. Gårdagens volleyboll kunde jag däremot åka på och tur var väl det. Det blev en riktig rysare, övk låg under med 0-2 i set, men hämtade upp och vann med 3-2. Jag valde helt rätt match att följa med på :)

Lill-prinsen gillar att sätta saker över huvudet och skrämmas, så här söt be han igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0