Mitt 2012 - januari-april

     2013-01-04 @ 21:39:59
Januari - Årets början var inte den bästa då svärfar var jättesjuk och flögs till Uppsala för intensivvård. Lill-prinsen inskolades på sin nya förskola och han trivdes jättebra. Jag och lill-prinsen bosatte oss i svärföräldrarnas hus eftersom pannan gick sönder, ruskigt kallt hos oss. Men vi fick ju gott sällskap av hund, höns & tupp.
Vi spenderade en dag på Andy´s hela familjen
 
Februari - Svärfars tillstånd pendlade upp och ner och i början av månaden åkte jag upp tillsammans med mannen. Lill-prinsen spenderade några dagar med Storasyster med familj och hade det jättebra. 
Våra vänner fick en liten gosse på svärfars födelsedag och några dagar senare flyttades svärfar till Malmö. Jag och mannen spenderade en dag/kväll/natt med goda vänner och var och såg på Köp mjölk. Skriv bok i Lund. Älskade gossen vår blev 1½ år och i slutet av månaden föddes den första killkusinen.
Fixade iordning lite på lill-prinsens rum
 
Mars - Jag fick inspiration till att virka igen och började på 2 filtar till kommande bebis. Just vid den tiden kändes det som om den aldrig skulle komma.
 
April - Vi firade påsk hos svärföräldrarna och svärfar hade permis. Efter påsk blev han utskriven :)
 
Vi var i Halmstad på fina vänners bröllop och jag beslutade mig än en gång för att hålla upp med godis. Man kan väl säga att jag är lite av en periodare.
 
Jag och Tiny överraskade Bess med att komma till Stockholm en helg. Det blev en lugn helg med lite småsjukor, men vi hade supermysigt med god mat och dricka och framförallt superbra sällskap.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0