Mitt 2012 - maj-augusti

     2013-01-07 @ 21:34:09
Maj - Lill-prinsen var hos frisören för första gången och han var inte glad, men fin blev han :). Jag och mannen var på filéfrossa i Malmö med goda vänner *mums*. Jag började tröttna rätt rejält på det här med att försöka få syskon till lill-prinsen och skrev detta inlägg... dagen efter fick vi 2 fina streck på graviditetstestet :)
 
Juni - Jag mådde hemskt illa mest hela tiden och var inte så aktiv på bloggfronten. Det blev många timmar i soffan och som tur var gillade lill-prinsen att hänga där med mig :). Men vi var lite aktiva ändå; lillkusinen döptes, midsommar firades och månaden avslutades med en helg i tält i Målilla.
Lill-prinsen tittar på traktorn ute på åkern
 
Juli - Började månaden med härligt strandhäng med beachsoccer och underbara människor. Skönt med lite sol då det inte var så mycket av den varan denna sommar. Lill-prinsen var på teater med farmor & faster och jag fick lite tid för vårt hem som inte riktigt prioriterades när jag inte mådde bra. Jag upptäckte att jag helt plötsligt kunde äta stenfrukter... något jag inte tålt på typ 25år. Jag förknippar det med graviditeten... får se om det stämmer. Jag och lill-prinsen var på playdate på Andy´s, härligt med lite rookie-snack. Mannen tillbringade mycket tid under sin semester med att fixa på skolan. Hela familjen spenderade några dagar med goda vänner + åkte på utflykt till Ystad djurpark. Vi fick se vår lilla bebis på ultraljud. Vi valde att göra fosterdiagnostik och fick bra siffror.
 
Augusti - Här hittar ni en summering av vår sommar. Jag och lill-prinsen hade en ledig vecka tillsammans i början på augusti och vi hann klämma in en hel del:). Första magbilden visades i bloggen
Vecka 16 (15+6)
 
Lill-prinsen fyllde 2 år och vi hade kalas ute i trädgården. I samband med byastafetten i Rickarum var jag med och anordnade barnloppis, hoppas på att detta blir återkommande :) Vi var på rutinultraljudet och allt såg prima ut. Vi fick även veta att det förmodligen var en flicka vi väntade... men hon kunde inte säga helt 100... men hon såg ingen snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0