Onsdag - 19

     2013-01-09 @ 12:28:31
 
 
Då var det 19 dagar kvar till beräknad födsel. Livet rullar på och jag pular här hemma med diverse grejer som jag vill ha färdigt innan bebis kommer. Lill-prinsen började förskolan igår och hade haft superskoj med sina kompisar. En annan stor grej i hans liv just nu är att han har börjat använda songer (kalsonger) här hemma. Han fick kalsonger i julklapp av farmor och farfar och han är stolt som en tupp när han har kissat på pottan. Igår köpte jag några par till eftersom det händer en del olyckor. Men vi kör på och ser vart det leder :)
 
Jag försöker få lite ärenden gjorda när lill-prinsen är på förskolan, men idag har jag en slapp hemmadag med lite småfix. Igår var jag en sväng på jobbet för att hämta lite saker, sen en runda på stan och avslutningsvis lunch med syster, mamma & faster, väldans trevligt. Imorgon blir det lite ärenden i Kristianstad och lunch med bästa Anouk.
 
Bild från igår vecka 38 (37+0). Känns som att den verkligen har poppat ut nu... här kan ni se den för 4 veckor sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0