Söndag - dagvill

     2013-01-06 @ 21:41:00
Efter sjukhusvistelse, jul och nyår så är jag helt dagvill. Känns inte direkt som söndag idag, men det är det visst. Jag har lyckats åstadkomma en hel del här hemma dessa 3 dagar, trots viss orkeslöshet och höggravidhet. Det känns bra att hemmet är något sånär i ordning och att jag är en bit på vägen gällande förberedelserna inför bebisens ankomst.
 
Imorgon åker jag och lill-prinsen till Storasyster för mysdag och på tisdag börjar lill-prinsen förskolan igen. Tänkte att jag ska köra till jobbet när jag lämnat honom, för att samla ihop mina saker och säga på återseende. Jag fick ju inte den möjligheten innan jul.
 
Jag kommer att fortsätta min årskrönika inom det närmsta med maj-augusti & september-december. Det är lite jobb, men samtidigt kul att gå igenom och se vad som hänt under året. En annan sak som ska göras är en fotobok för 2012... jag gör mina böcker hos Ifolor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0