Tisdag - gott nytt

     2013-01-01 @ 12:02:13
 
Då var det januari, månaden när vår bebis är beräknad att komma. Igår var det 4 veckor till bf (beräknad födsel) och jag börjar faktiskt hoppas lite på att jag inte ska gå över.
 
 
Nu är alla helger och tillställningar över och vi återgår till vardagen. Lill-prinsen är hemma med mig denna veckan, men på tisdag börjar han på förskolan igen på 15 timmar. Här hemma fortsätter förberedelserna inför bebis ankomst, tror minsann att jag ska börja tvätta upp lite bebiskläder :). Mannen tyckte att det var en bra idé börja med övervåningen igår, så vi fick flytta en massa grejer och sen åkte kofoten fram. Tanken är att vi alla 4 ska ha sovrum däruppe sen. Det kommer att bli jättebra när det är klart + att vårt nuvarande sovrum blir klädkammare och tvättstugan blir mer arbetsvänlig när garderoberna åker ut och en arbetsbänk sätts in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0