Torsdag - nöjd

     2013-01-24 @ 20:44:35

Då var det torsdag igen och jag har haft en lugn och skön vecka hemma. Nätterna är sådär, sover som en kratta, kan inte ligga för länge i samma ställning. Det är skönt att kunna vila lite när Lill-prinsen är på förskolan.

Idag har jag hunnit med alla mina saker på listan + tvätt, handling och köksstäd. Jag är nöjd med mina insatser idag och lutar mig tillbaka i soffan med en snickersglass och varm choklad med en skvätt kaffe i. Jag verkar minsann ha fått lite nojor på choklad på sista tiden.

Lill-prinsen är för övrigt superduktig på att kissa på pottan, så det är kalsonger all vaken tid nu, även på förskolan. Jag är en väldigt stolt mamma, kunde inte drömma om att det skulle gå så fort. Tack till min fina man som tog initiativet till att prova :)

Imorgon får vi besök av fina Bess som kommit hem till Skåne igen *härligt*. Lördagens event är flyttat till nästa söndag (så jag får knipa) och på söndag kommer pappren & frugan hit på försenad födelsedagsfirande. Lill-prinsen pratar flera ggr om dagen om att de ska komma och han och morfar ska leka med bussen :).


Kommentarer
Postat av: Marie

Duktig han är som kissar på pottan! :) Skönt att slippa så många blöjor. Vi har skaffat en potta och låter O vänja sig vid att sitta på den redan nu. Kan ju aldrig börja för tidigt ;)

2013-01-24 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0