Söndag - lyssna på en bok i sommar?

     2013-07-21 @ 10:27:00
 
 
Under sommaren buzzar jag Storytel. Storytel har över 5000 ljudböcker på både svenska och engelska och du lyssnar via din mobiltelefon. Storytel är kompatibel med iPhone, Android och Windows phone. Det bästa är att du kan ladda ner boken för att sedan lyssna offline eller i flygplansläge. För de av er som bor lite avsides,som jag, är det guld värt när täckningen svajar. Du kan ha upp till 5 titlar i offlineläge samtidigt. Jag älskar att lyssna på ljudbok när jag städar, diskar eller viker tvätt, det gör det hela lite roligare.
 
Nu har även Astrid Lindgren kommit till Storytel. Jag har laddat ner Barnen på Bråkmakargatan och Bullerbyboken till Lill-prinsen (3år) och han lyssnade på när Lotta rymmer hemifrån igår när han skulle somna :)

Som buzzador har jag möjlighet att ge en gratis ljudbok till några av mina vänner. Surfa in på Storytel och se vilken bok just du vill lyssna på. Skicka ett mail till mig på [email protected] och berätta vilken bok du valt. De 3 första som mailar får ett mail från mig med info om hur ni ska göra för att börja lyssna. Ni förbinder er inte till ngt abonnemang.

Om du vill prenumerera på Storytel så finns det 2 varianter:
- för 89kr/månad får du lyssna på 1 bok/månad (49kr första månaden)
- för 169kr/månad får du lyssna obegränsat (99kr första månaden)
 
Jag är medlem i buzzador och får prova olika produkter som jag berättar om för mina vänner. Vill du också bli buzzador? Skicka ett mail till [email protected] med texten: Sweden anapanasiti eller skicka ett sms till 72323 med texten: Buzzador anapanasiti
 
Jag har lyssnat på Mari Jungstedts nyaste bok och min tanke är att jag ska lyssna på Khaled Hosseinis nya också. Jag älskade hans Flyga drake och Tusen stråande solar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0