Tisdag - vad händer?

     2013-06-11 @ 06:50:27

Här på bloggen händer det inte så mkt, men här hemma är det fullt ös.
Renoveringen fortskrider på ovanvåningen och nu är även lillans rum färdigt (så när som på skjutdörrar till garderoben). Mannen tillverkar en sängram med huvudgavel innan hallen ska påbörjas. Själv tar jag hand om barn och hem och virkar lite mellan varven. Jag har tagit en liten paus i överkastvirkningen och gett mig på bakverk. Skapelsen här nere ska ges bort till 2 töser på 2 & 6 år som kommer på besök på torsdag. Lill-prinsen tjatar på att jag ska virka till honom oxå och han önskade en dammsugare, så den gjorde jag klart till honom igårkväll.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefina!!!!

2013-06-11 @ 08:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0