Lördag - påsk

     2013-03-30 @ 19:49:33

Då var det visst påsk och snön fortsätter falla ner från himlen. Inatt ska vi ställa fram klockan till sommartid... så vi får väl hoppas på lite varmare väder.

Här hemma rullar livet på. Ett rum är så gott som färdigt på ovanvåningen och idag tömde vi mannens gamla pojkrum. Där ska vi föräldrar ha vårt nya sovrum :). Jag har påbörjat "projekt hatthylla" och håller just nu på att måla hyllplanen. Förhoppningsvis kan de kanske sättas upp på måndag.

Idag har kära mamsen varit här och traggat med mig, det behövde sällskapssjuka jag. Imorgon kommer kära vänner norrifrån och hälsar på, det blev en glad överraskning :).


Kommentarer
Postat av: Anni

Ååååå jag älskar verkligen de äggen! Måste köpa sådana själv...
/stadiljus

2013-04-05 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0