Onsdag - ofrivilligt

     2013-03-27 @ 01:06:20

I måndags blev jag och mannen magsjuka. Vi misstänker ngt vi ätit då vi blev sjuka samtidigt + att det gick över relativt snabbt. Dock sitter sviterna i och jag har inte lyckats återställa vätskebalansen riktigt trots resorb. Jag antar att kroppen jobbar på högvarv för att hålla amningen på topp. Barnen har klarat sig, vilket är väldigt skönt.

Idag hoppas jag på bättre allmäntillstånd för mig så jag kan åka till stan och göra lite ärenden. I måndags hade vi ju tänkt ta kort till tidningen, men det får snällt vänta några veckor nu.

Syskonkärleken här hemma går i vågor. Det är allt ifrån "jag älskar dig" till att kasta en fotboll på henne. Nån som känner igen det?


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja, herregud... Ena sekunden pussar hon lillebror, nästa knycker hon hans napp och filt och springer. Har börjat få passa på dem nu, hade lämnat lillebror i babygymmet när jag gick på toa och Alice lyfte upp honom och la honom i sitt knä uppe i soffan.

2013-03-27 @ 21:59:58
URL: http://Http://Motherofalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0