Fredag - på god väg

     2007-12-28 @ 16:13:30
Då var 3 punkter på listan avklarade. När vi ändå var ute med bilen så passade vi på att köra inom systemet (hade tänkt att avverka den punkten imorgon). 30 nummer före oss, men vi tog ölen först o efter det var det inte så många nummer kvar. Hur mycket folk som helst överallt, parkeringshuset var knökfullt.

Nu har jag skrivit min handlelista, men det blir inget Maxibesök förrän senare. Vi körde förbi där påväg till McDonalds (vi höll oss typ 2½!! timme på skinkmackan pappa) och Maxis parkering var oxå knökfull... hoppas att det har lättat lite till ikväll. Städningen av balkongen ska Dylan fixa och jag ska fixa kylskåpet om ett tag. Känns skönt att slippa stressa :)

Fick förresten mitt första grattiskort med posten idag :) Tack så mycket storebrors mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0