Måndag - gammeltacka?

     2007-12-31 @ 10:22:32
Igår var det ju som sagt min dag :) hade verkligen en toppendag. I lördags gjorde vi ju en del dukning
förberedelser och på eftermiddagen började jag känna mig konstig. Det kröp i skinnet på mig och gjorde ont i huden. Gick och la mig fullt påklädd under täcke och fleecefilt. Men jag frös så jag skakade så Dylan fick komma med ytterligare en fleecefilt.... febern var ett faktum. Inte riktigt vad jag hade planerat... så det var bara att ta det lugnt. Senare på kvällen efter febernedsättande och pizza, så fixade jag och Dylan iordning borden, la på rosa dukar och så fixade jag bordsdekorationer.


lillanna
Igår gick det mesta i ultrarapid. Vi dukade fram grejer, hämtade smörgåstårtor och bakade kladdkakemuffins. Jag kände mig mycket bättre, som tur var. Gästerna fotavtryckbörjade droppa in lite efter 14.00 och de sista gick runt 20.00. Jag fick massor med fina saker, pengar och blommor... luktar lite som en blomsteraffär här inne :). Pappsen hade fixat ett peronligt kort med en bild på mig från när jag var liten :) och Mammsen hade hittat mitt fotavtryck från BB med tid, vikt och längd tryckt på, så det fick jag :) När det bara var några gäster kvar började det krypa i mitt skinn igen och göra ont i min hud. När gästerna gått hem kollade jag febern och som på beställning hade febern kommit tillbaka. Så efter lite städning här hemma, så var det febernedsättande och sängen som gällde. Har sovit som en prinsessa inatt... i nästan 10 timmar... det var längesen :)

Tack för presenter, blommor, grattis-sms och telefonsamtal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0