Måndag - önskelista

     2007-12-10 @ 19:32:09
Mindre än 3 veckor kvar till födelsedag... har uppdaterat önskelistan lite :)

♥ En mixer. Gillar verkligen färgen, den skulle passa såååå bra på hyllan i köket.

♥ En skruvdragare. Den här är så liten och söt :)

♥ Presentkort på rygg/nack massage... mina axlar skulle döda för lite massage.

♥ En bra kökskniv

Pengar (så att jag kan köpa mig en ny och bättre digitalkamera)

♥ En sladdlös dammsugare. Jag behöver en dammsugare som tar liten plats. Har läst om den och beslutat mig för att det nog inte räcker till min lägenhet + att jag har en del katthår här.

Sängkläder (som passar en 120-säng) (gärna i bruna nyanser)

♥ en ångkokarinsats. Ingen elektrisk ångkokare eller skål med hål i som man sätter i kastrullen, utan en ihopfällbar (som ett paraply) som passar alla möjliga grytor. Hör sökt mig fördärvad på internet... men hittar inga. Jag vet att de finns för Storasyster har en sådan *me want*

♥ En klocka, alltså ett armbandsur :)

Fotpall :) (som denna från IKEA... björkstomme med vit mellanröd klädsel)

♥ Presentkort på IKEA

Kommentarer
Postat av: pappa

ångkokarinsats vet jag inte om det var, men det finns en grej på IKEA som går att fälla ihop och det var på grytavdelningen.

2007-12-10 @ 22:05:59
Postat av: Miia

åhh många praktiska bra önskninga r=)
hoppas du får massor med fina grejer!!!!

2007-12-11 @ 11:32:58
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Anette

Jag har oxå fått en sån där lista,funderat på om man måste vara sådär seriös,men efter att ha läst din önskelista så vet jag nu hur jag ska skriva...
(skrev ett långt inlägg om mobbing på skolan,men när jag skulle skicka iväg så bröts alltihoppa och allt försvann,typiskt)
ha en trevlig kväll
/Anette

2007-12-11 @ 22:15:13
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: lilla anna

Pappa: Jag tror att det är en sån jag vill ha :) finns även på Nisses har jag sett.

2007-12-14 @ 10:00:14
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0