Söndag - Englas uppmaning

     2007-12-16 @ 19:25:42
Idag har Engla skrivit en uppmaning i sin blogg. Och jag kan bara hålla med. Så eftersom jag inte känner mig särskilt glad över så mycket i mitt liv idag så ska jag glädjas med andra :)

♥ Jag gläds med Dylan som snart har jullov
♥ Jag gläds med Storebror som hittat sig en flicka :)
♥ Jag gläds med min Tiny som haft en trevlig fikastund :)
♥ Jag gläds med Lillebror som har fasters finaste flicka :)
♥ Jag gläds med Storasyster som har mosters finaste flicka :)


Jag vet att jag är negativ idag... ok då... jag får väl glädjas lite åt mig själv oxå... jag har ju det faktiskt himla bra, trots en dålig dag :) Nu ska jag beställa pizza.

Kommentarer
Postat av: storasyster

och vi är glada att vi har dej:) även jag behövde pizzaterapi idag, mycket oväntat...;)

2007-12-17 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0