Fredag - den 13:e

     2007-07-13 @ 13:10:30
Idag tycks jag gå in i saker hela tiden. Kan det vara för att det är fredagen den 13:e eller bara för att jag har mycket som snurrar och ska göras. I vilket fall som helst så gör det skitont... o jag som så lätt får blåmärke *isch*

Har plockat undan här hemma på förmiddagen. Nu har jag endast köket kvar + dammsugning o våttorkning. Det mesta är packat och de andra sakerna som oxå ska med står på bordet i vardagsrummet. Om en stund ska jag käka lunch (Flygande Jacob) och sen ska det sista packas och fixas. Ikväll drar jag till svärföräldrarna och på söndag vidare mot Göteborg.

Jag och mamma ska ju bo i Storebrors lägenhet... o där finns bredband... är lilla anna i himmelriket eller vad :) Då kan jag ju läsa mina favvo-bloggar och uppdatera Er om vad som händer i storstaden :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0