Måndag - trött

     2007-11-05 @ 17:24:54
Dagen idag:

06.15 - 12.40: Jobb
12.40 - 12.55: Bilfärd
13.00 - 16.00: Utbildning
16.00 - 17.10: Bilfärd till och från svärföräldrarna för att hämta Prinsen

Och nu har jag huvudvärk och vill egentligen bara lägga mig i soffan framför tv:n... men det ska jag inte göra... På med gympadojorna och ut och rensa huvudet. Senare ikväll blir det överbliven pizza från igårkväll *mums*

Uppdatering: Efter 200 meters promenad kom jag på att jag glömt mina nycklar, sådär bra. Gick med raska steg hemåt igen och bad till en högre makt att nån av mina grannar skulle vara hemma. Som tur var fanns "grannen ovanför" i huset och kunde släppa in mig. Han var snäll och ringde hyresvärden eftersom mitt batteri på mobilen var så gott som slut. Så senaste kvarten har jag suttit hos "grannen ovanför" och småpratat lite... nu blir det inte mer pormenad idag... det blir pizza istället. Vill helst bara gräva ner mig och proppa i mig ett kilo godis... eller kanske tvärtom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0