Lördag - WO

     2007-10-06 @ 13:57:09

Laget som Småsystrarna skulle möta idag blev inte fullt lag... så de lämnade WO. Jag som var så sugen på o kolla på fotboll idag... men nej, ingen bussresa till hembyn för mig inte.

När jag var på stan innan idag hittade jag svarta långa stickade fingervantar i 70% ull, 20% angora och 10% polyamid, jättesköna och supernajs med långa vantar för en "frösenkylling" som jag. Sen hittade jag även en brun mössa på barnavdelningen... i storlek 104/116... vilket är 3-6år. Antingen har jag väldigt litet huvud eller så gör de mössorna väldigt stora i år.


Nu blir det slapp ett tag innan jag ska hoppa in i duschen och fixa till mig innan jag ska till Älvan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0