Måndag - ta-daaaaaaa

     2007-10-15 @ 17:49:32
Nu är lägenheten städad och fejad från topp till tå... och grejer är burna ut och ner och upp. Känns riktigt bra och jag är stolt över mig själv... eftersom jag ofta lämnar något som inte är riktigt klart  "jag kan ta det sen"... men sen kommer aldrig.

Om en timme typ ska jag ta en promenad... måste vänta på att min nya telefon ska ladda klart sig. Naturligtvis har jag den i rött :) Försäljaren var verkligen jättetrevlig och förstod rätt så snabbt vad jag var ute efter... inga svarta tradiga mobiler ;) Tittade även på denna.

Kommentarer
Postat av: Miia

hehe det var bara hon som mixtrade med bloggen som behövde "vara ifred" =)
så nu är det bara att läsa på allt vad du orkar =)
hoppas allt är fint med dig!?
kram

2007-10-16 @ 17:24:17
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: LÅnga Farbrorn

HEj gumsan! Vilken fin mobil.....tittade oxå på den där andra...ville ha den i Guld/grönt...men den tillverkas inte längre och är slut...vet dock inte om jag vill ha den svarta...triiiist! Ha det mys pys nu! PUSS å KRAM

2007-10-16 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0