Söndag - städdag

     2007-10-14 @ 17:18:04
Idag vaknade jag runt nio. Det blev en timmes promenad idag oxå. Kallare idag än igår och väldigt uppfriskande. Sedan började jag städa. Hann göra vid i klädkammaren innan det ringde på dörren, det var Lillebror o Älvan som undrade om jag vill promenera med dem till Maxi... o det kan man ju inte tacka nej till.... skulle ju ändå handla nån gång under dagen och det är ju trevligade med sällskap. Hittade en skitsnygg lampa som kommer o passa superbra i fönsterkarmen i köket... den matchar dessutom taklampan som jag har därinne. Fortsatte städa när jag kom hem o nu har jag bara hall, badrum och kök kvar. Blir nog en del fortsatt städande ikväll o sen får jag ta det jag inte hinner imorgon. Storebror ringde innan och tyckte att det var bra att jag börjat skriva i "jag är bra"-boken igen... det är ju som kondition ;)

Jag har även pratat med min Dylan som håller på o tentapluggar... så om ni kommer ihåg det så håll tummarna klockan 8 imorgonbitti då han ska tenta av Installationsteknik 1. "Bara" 12 dagar tills vi träffas igen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0