Torsdag - knäpp på näsan

     2007-10-18 @ 19:50:01

Fick sms från grannen ovanför om juiceförpackningar som lagts fel (enligt honom). Var nästan 100% på att jag hade lagt dem rätt... man läser ju lixom på förpackningarna om man är osäker. Och när jag kollade när jag kom hem så ska de vara precis där jag lagt dem. Det bästa är ju ändå om han flyttat dem från papper till plast... då får han snällt flytta tillbaks dem igen *tihi*

Dagens promenad är precis avverkad, det blev en kortis på knappt en halvtimme, eftersom jag körde till Småsystrarna, och levererade min gamla mobil, direkt efter jobbet. De blev jätteglada att jag kom, speciellt den äldsta av dem som skulle köpa den av mig. Minstingen tyckte att min nya var fin och ser fram emot att få köpa den om 1½ år när jag ska skaffa en ny. Min fina bild på Kapten Ljungberg skickades flitigt mellan telefonerna ;) Tack Mitt lilla pucko för den :)

Nu ska jag strax slötitta på Du är vad du äter och fortsätta att virka på ett nytt mobilfodral... det ska gå i svart och guld :) *me like*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0