Tisdag - funderingar

     2008-04-08 @ 19:38:20
Man funderar på mycket när man är ute och går... jag gör iallafall det. I helgen såg jag en annons... och idag pratade jag med en kollega om det. Hennes respons var: Gud vad spännande... gör det! Och nu har jag gått och funderat fram och tillbaka. Jag tror att jag har bestämt mig för att göra det... men det är det kanske många andra oxå som har gjort. Men om jag gör det så har jag iallafall en chans... det har jag inte om jag låter bli och då kanske jag ångrar mig senare.

Ja, ja, jag vet att jag är kryptisk... och det lär jag nog vara ett tag framöver angående detta ämnet.

Uppdatering: Jag har världens underbaraste pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0