Måndag - äntligen

     2008-12-22 @ 19:13:52
Nu är det äntligen jullov :) Vaknade kvart i 6 i morse och kunde inte somna om... typiskt. Så jag låg kvar en stund, men sen gick jag upp o gjorde lite julklappasetiketter. Åkte med älsklingen till jobbet och sen har jag haft e lugn och mysig dag på jobbet. Jag satt bl.a. i nästan 1 timme och läste böcker och sjöng... *mys*. Sen var vi ute i eftermiddags, när blåsten lugnat sig lite.

Nu är jag supertrött och skulle kuna gå och lägga mig på studs. Men jag ska försöka lyckas att hålla mig vaken en stund till. Imorgon kan jag sova så länge jag vill, men om jag känner mig själv rätt å vaknar jag väl runt 6. Jag ska fixa det sista imorgon inför julen, känns väldans bra att ha det mesta färdigt. Kanske ska slå in de sista paketen ikväll och visa er årets tema :), som är svart, vitt, silver o rött :)

Jag får nog sätta igång lite julmusik, så jag kommer igång... kanske lite Lars Vegas trio

Kommentarer
Postat av: Miian

oh grattis till ledigheten!

Antar att det är ert år 2009????

;)

Jag e sååå nyfiken ju!!!!!

God jul söta lilla Anna ;)

Kramkram

2008-12-22 @ 19:34:50
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0